مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 11:402021-01-30سياسي

باید همه قدر ولایت فقیه را بدانند 


باید همه قدر ولایت فقیه را بدانند، ولایت فقیه از ارزش های مهم انقلاب اسلامی است که باید این جایگاه به خوبی تبیین شده و از آن حراست شود.

- ایسنا/تهران رییس بنیاد ایران شناسی گفت: باید همه قدر ولایت فقیه را بدانند، ولایت فقیه از ارزش های مهم انقلاب اسلامی است که باید این جایگاه به خوبی تبیین شده و از آن حراست شود.

آیت الله سیدمحمد خامنه ای ظهر شنبه 11 بهمن ماه در دیدار با رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و امام جمعه موقت ورامین که در دفتر ایشان برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه تبلیغ و نقش روحانیت و مساجد در پاسداری از ارزش ها و فرهنگ دینی جامعه بر لزوم توجه به ارتباطات با جوانان و تربیت دینی آنها تاکید کرد.

رییس بنیاد ایران شناسی همچنین از حماسه کفن پوشی مردم ورامین در دفاع از اسلام و مرجعیت به عنوان یک جهاد ماندگار یاد کرد و اظهار کرد: باید جهت حفظ این روحیه معنوی و انقلابی همواره تلاش شود و آن حرکت ماندگار به جوانان نسل در نسل منتقل گردد.

آیت الله خامنه ای همچنین بر لزوم اقدامات ماندگار تبلیغی و فرهنگی جهت انتقال پیام کفن پوشان 15 خرداد تاکید نمود و طی پیامی به جوانان ورامین خاطرنشان کرد: باید همه قدر ولایت فقیه را بدانند، ولایت فقیه از ارزش های مهم انقلاب اسلامی است که باید این جایگاه به خوبی تبیین شده و از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید همه قدر ولایت فقیه را بدانند 

باید همه قدر ولایت فقیه را بدانند